Liikuttava logo2

FB f Logo blue 100  Olemme
Facebookissa!
 
Liikuttava logo2
 
 

Liiku itsellesi hyvä olo!

KESÄN 2019 AIKATAULU 
 

KESÄN VIIKKOTUNNIT 2.5-30.6, yhteensä 8 kertaa, hinta 80 euroa/ryhmä

 

LempeäPilates maanantaisin klo 15.40-16.50

Pilates on kehonhallintamenetelmä joka vahvistaa tukilihaksia, syventää hengitystä, parantaa ryhtiä ja lisää voimaa. Tällä kurssilla tehdään harjoitukset normaalia rauhallisemmin. Kurssi sopii kaikenikäisille, hyvin myös Senioreille. Ohjaajana Eeva Maria Pasonen

Pilates maanantaisin klo 17-18

Pilates vahvistaa tukilihaksia, syventää hengitystä, parantaa ryhtiä ja lisää voimaa. Pilates on rauhallinen, mutta tehokas flow harjoitus joka sopii kaikille (paitsi raskaana oleville). Et tarvitse aikaisempaa kokemusta lajista. Ohjaajana Eeva Maria Pasonen

Vinyasa Flow jooga maanantaisin klo 18.10-19.10

Vinyasa jooga on dynaaminen joogalaji, jossa hengitys ja liike yhdistyvät ja synnyttävät näin virtaavan harjoituksen. Vinyasa harjoitus tuottaa lämpöä kehossa, kehittää voimaa, kestävyyttä, joustavuutta ja notkeutta. Vinyasa harjoitus lisää fyysisen voiman lisäksi myös mielen lujuutta ja rauhoittumista tähän hetkeen. Tunti on fyysinen mutta harjoitus tehdään aina lempeästi omaa kehoa kuunnellen. Sopii kaikille paitsi raskaana oleville. Et tarvitse aikaisempaa kokemusta joogasta. Ohjaajana Eeva Maria Pasonen

Yin jooga maanantaisin klo 19.20-20.30

Yin jooga on rauhallinen, palauttava ja helppo joogalaji, jossa lihasten sijasta venytetään sidekudosta. Jooga-asanoissa viivytään pidempään, useita minuutteja, ja näin edistämme sidekudosalueitten aineenvaihduntaa, liikkuvuutta ja energiansaantia. Tunti sopii kaikille, et tarvitse aikaisempaa kokemusta joogasta. Ohjaajana Eeva Maria Pasonen

PhysioPilates tiistaisin klo 19.20-20.30, keskiviikoisin klo 17.50-19.00

PhysioPilates on fysioterapeutin ohjaamaa pilatesharjoittelua. PhysioPilates-harjoitteilla opitaan mm. käyttämään kehon lihaksia optimaalisesti, jolloin liian yliaktiiviset lihakset rentoutuvat ja keskivartalon ryhtiä tukevat lihakset vahvistuvat. Näin edistetään parantuneen kehonhallinnan kautta omaa hyvinvointia. PhysioPilates-harjoittelu sopii kaikille pilateskokemuksesta tai terveysongelmista riippumatta. Ohjaajana Elina Torro

Ulkotreenit keskiviikkoisin klo 18-20 välillä

paikka/teema vaihtuva, maksuton ryhmissä mukana oleville, muilta kymmenen euron kertamaksu. Ohjaajana Satu Rintamäki

Kuntopiiri torstaisin klo 17.20-18.30

Tehokas matalan kynnyksen lihaskuntotunti, jossa treenataan erityylisin kiertoharjoitteluin joko eri välineitä tai oman kehon painoa hyödyntäen. Liikkeistä on tarjolla eri versiot, jotta jokainen saa kunto- ja taitotasoonsa sopivan treenin. Jos ei tule lähdettyä salille omatoimisesti, niin tule tekemään valmiiksi suunniteltua lihaskunto-ohjelmaa ohjaajan opastuksessa ja valvonnassa sekä mukavan pienryhmän kannustaessa. Tämä piiri on kaiken lisäksi vielä todella monipuolista ja hauskaa. Lihaskestävyyttä, voimaa ja aerobista kuntoa - liikkuvuutta unohtamatta. Ohjaajana Satu Rintamäki

Core&Kuula torstaisin klo 18.45-19.45

Näillä tunneilla keskitymme keskivartalon tukea lisääviin liikkeisiin sekä käytämme kahvakuulia monipuolisesti erilaisissa voima-, liikkuvuus-, kestävyys- ja kehonhallintaharjoitteissa. Näille tunneille voi tulla ilman aiempaa kuulaharjoittelukokemusta. Ohjaaja auttaa teknikoissa, jolloin treenaaminen on turvallista. Sopivaa haastetta luvassa jokaisen kunto- ja taitotaso huomioiden. Ohjaajana Satu Rintamäki

CrossCore sunnuntaisin klo 18.10-19.10

Kehonhallintaa, voimaa ja tasapainoa kehittävä tunti, jossa pääosin treenataan katosta roikkuvien CrossCore -voimanarujen avulla. Monipuolisia voima-, tasapaino-, ja liikkkuvuusharjoitteita tarjolla eri liikevariaatioin kaiken tasoisille liikkujille. Tule ja haasta itsesi vähän erilailla, mihin olet ehkä tottunut! Ohjaajana Satu Rintamäki

Pilates&venyttely sunnuntaisin klo 19.20-20.30

Näillä tunneilla avaamme ja vahvistamme kehoa erilaisilla pilates- ja venyttelyliikkeillä. Teemme harjoitteet matolla rauhalliseen tahtiin. Käytämme oman kehon lisäksi välineinä mm. kuminauhoja, pilates- ja hierontapalloja sekä pilatesrullia. Nämä tunnit ovat kaikille sopivaa kehonhuoltoa ja kehon syvien tukilihasten vahvistusta, mitään ennakkotietoja ei tarvita. Tunnilla on tarjolla vaihtoehtoisia liikkeitä ja jokaiselle löytyy varmasti hyvä tapa parantaa omaa hyvinvointiaan. Ohjaajana Satu Rintamäki

 

Kesän treeniryhmät ovat kahdeksan kerran kokonaisuuksia touko/kesäkuussa ajalla 2.5-30.6, hinta 80euroa/ryhmä. Ryhmissä treenataan hyvällä sykkeellä tai rentoutuen mukavassa ilmapiirissä ohjaajan opastuksella. Ryhmiin ilmoittaudutaan etukäteen koko jaksolle. Jos et joku kerta pääse osallistumaan oman ryhmän tuntiisi, voit päästää jonkun tuttusi liikkumaan puolestasi tai tulla korvaamaan tunnin jossain muussa ryhmässä. Jos ryhmissä on tilaa, niihin voi tulla mukaan myös 15 euron kertamaksulla (ulkotreenit 10 euroa).

Ilmoittautumiset ja lisätiedot sähköpostitse: satu(at)liikuttava.fi tai yhteydenottolomakkeella.

Liikuttava kiertää kesän aikana myös erilaisissa tapahtumissa ja yksityistilaisuuksissa liikuttamassa ihmisiä. Oli kyseessä polttarit, synttärit, tykyt/tyhyt tai muut, niin ota yhteyttä!